Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Είμαι Ελληνίδα !!!!!

 Είδα το φιλμακι που εφτιαξε η κ. Μουτσάτσου και μεταδιδεται σε ολο το κοσμο και συγκινήθηκα. Έχει τον τιτλο "ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ" ("i am Hellene") και μεσα σε λιγα δευτερολεπτα λέει  αυτα που ολοι μας θα θελαμε να πουμε σε καποιους που μας αφιερωσαν εξωφυλλα με το μεσαιο δακτυλο της Αφροδιτης σηκωμενο, σε καποιους που ξεχασαν τι σημαίνει ΕΛΛΑΔΑ για την ανθρωπότητα.http://youtu.be/MFvU18GGM3Y
Δυστυχώς κάποιοι την κατηγόρησαν και να η απάντηση της κ. Μουτσάτσου.

"Το video “Είμαι Έλλην” είναι μια αντιγραφή του καναδικού, έτσι ανέβηκε στο διαδίκτυο (κι αυτό το λέω για όσους δηλαδή δεν το είδαν γραμμένο στα σχόλια του YouTube) και φυσικά, δεν υποστήριξα ποτέ ότι δεν είναι. Απλώς, όταν είδα το video “Είμαι Καναδός” αναρωτήθηκα τι θα μπορούσα να πω εγώ, αν είχα ένα μόνο λεπτό για να εξηγήσω ποια είμαι και να καταρρίψω όλα τα στερεότυπα με τα οποία έχω βρεθεί αντιμέτωπη στη ζωή μου.
Το video που έφτιαξα ακολούθησε τα πρότυπα του καναδικού. Δεν με πειράζει να αντιγράψω κάτι, αν μπορώ να βγάλω από αυτό κάτι πρωτότυπο κι εδώ η πρωτοτυπία εντοπίζεται στο σενάριο. Τελικά δεν έχει καμία σημασία γιατί το έκανα. Το έκανα γιατί έτσι ήθελα. Καλώς ήλθατε στο internet. Μπορώ να κάνω ό,τι θέλω και το ίδιο κι εσείς", αναφέρει η Κατερίνα στον τοίχο της και συνεχίζει:
"Όμως… το  video “Είμαι Έλλην” δεν είναι διαφημιστικό μπύρας. Δεν υπάρχει κάποιος πίσω από αυτό, παρά μόνο εγώ. Δεν υπάρχει κανένας χορηγός. Κάποιοι το είδαν στο διαδίκτυο και το διέδωσαν. Μιλώ μόνο για τον εαυτό μου και αυτόν εκπροσωπώ ή αυτούς που κατανοούν τον Ελληνισμό και την κληρονομιά του, όπως εγώ.
Οπότε ο εθνικισμός, ο εξτρεμισμός, η πολιτική ή ακόμα και ο πατριωτισμός δεν έχουν καμία σχέση με αυτό το video. Η μόνη λέξη που δέχομαι για να περιγράψει το video είναι φιλοπατρία. Ναι λατρεύω τον τόπο των προγόνων μου. Είμαι δεμένη με τις ρίζες μου. Η χρήση του εθνικού ύμνου είναι απλά ένας τρόπος για να εξηγήσω στον κόσμο και στους Νεοέλληνες ότι ακόμα και σήμερα αυτή η χώρα, όπου γεννήθηκαν όλα τα ιδανικά της Δύσης, τα ιδανικά που έχουμε κληρονομήσει και η χώρα, όπου ακόμα οι κάτοικοί της μιλούν τη γλώσσα της είναι πολύ σημαντική. Ο Εθνικός Ύμνος της Ελλάδας είναι ότι έχω σήμερα για να εκφράσει όλα τα παραπάνω. Ή μήπως θα προτιμούσατε τον γερμανικό;
Αυτό ήταν όλο. Είμαι ευγνώμων σε όλους εσάς που σας άρεσε και σε όλους εσάς που ασκήσατε κριτική και στο video και σε εμένα. Μέχρι στιγμής είμαι ο χειρότερος κριτής του εαυτού μου. Οπότε συμφωνώ με όλους σας.
Κατερίνα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου